Hoe ziet een training eruit

De opbouw van een training is afhankelijk van jouw wensen en doelen.

De nadruk kan liggen op bijvoorbeeld het verbeteren van je:
conditie, kickbokstechniek, je algemene fitheid en of hulp bij gewichtsbeheersing.

Er zijn 3 soorten training :

-30 min.: een op H.I.I.T. (High Intensity Interval Training gebaseerde personal training.
Een snelle en explosieve training, mijn specialiteit ! Trappen en stoten (boksen) tegen kussens en pads, afgewisseld met bootcamp en crossfit onderdelen. De ultieme power training!

-60 min.: Kickboks Fit small group of personal training: een gevarieerde en intensieve training, het (leren) kickboksen staat centraal met veel persoonlijke aandacht!  CrossFit, HIIT en Bootcamp oefeningen zijn ook onderdeel van deze training.

-60 min.: een moderne kickboks groepsles met meer nadruk op het oefenen van trap en stoot combinaties, afgewisseld met kracht en conditie training.

2 comments

  1. Ha Wim,
    Vorig jaar heb ik met mijn echtgenote bij jou getraind in Den Haag Wateringseveld. Door omstandigheden moesten we stoppen.
    Ik wil met mijn zoon van 12 die ook zin heeft in bokstraining, weer bij jou trainen.
    Hopelijk geef je nog trainingen in Den Haag, zo ja, wanneer?

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s